2014. április 22., kedd

Kezdeti diéta

Mivel 115 kiló voltam, hiába dolgoztam napi 10 órát ami nem mondható könnyűnek – a kereskedelemben dolgozom, NEM vezető pozícióban- igen tekintélyes mennyiségű kalóriára volt szükségem a súlyom megtartásához ami azt eredményezte, hogy már egy 500kcal megvonás is pokoli kínokat jelentett a számomra amit nem nehéz elvenni, mivel 100gramm majonéz kb. 500kcal és ennyit megettem egy nap, így már az első hét után is tudtam, hogy nem lesz könnyű dolgom…



Az erő elvesztéséről nem tudtam még érdemben nyilatkozni, mivel hirtelen elhatározásomban a diétám előtt elkezdtem egy masszív kreatin betöltést, így nem okozott  gondot belenyomni 140 kilóba 6-ot vagy éppenséggel egy komoly edzés után még nyomni 40 perc kardiót mivel napi 600-700 gramm szénhidráton voltam.

Ennek az előnye az volt, hogy tudtam miből elvenni. Első számításaim alapján amikor modorizáltam a zabálásomat, a ch-t napi 200 grammban állapítottam meg, a fehérjét napi 250 grammban, a zsírt pedig nem számoltam, nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget… A napi kalória szükségletem ekkor még olyan 2800-3000 kcal között mozgott!

Nem fogom újra kiszámolni ezeket az adatokat, mert már nem emlékszem rá pontosan, csupán leírom, hogy mit ettem akkoriban pontosan, nem lesz hosszú elég egy síkú étkezésem volt és van is jelenleg:
·         Mikor felkeltem benyomtam 250 gramm zsírszegény túrót 50 gramm zabpehellyel vagy 3 főtt tojást 100 gramm cottage chesse-el


·         8-kor eszem először a munkahelyemen, ez volt 250 gramm csirkemell kisütve kókuszzsírban vagy sütőben megpárolva, 100-150 gramm zöldséggel és 50 gramm rizzsel



·         11-kor bevertem 250 gramm zsírszegény túrót 50 gramm zabpehellyel vagy egy konzerv natúr tonhalat egy szelet rozskenyérrel



·         14 órakor nyomtam megint egy csirkerizst a fent említett módon…
·         17 órakor ismét túró, tojás+cottage chesse



·         Ezután jött egy edzés (Heti 4x Kedd-Csütörtök-Péntek-Vasárnap)



·         Edzésnapon egy turmix 20-21 óra között majd mikor hazaértem megint egy csirkerizs



Amikor pihenőnap volt akkor a turmix értelemszerűen kimaradt. A későbbiekben leírom milyen összeállításban fogyasztom az edzésutáni turmixomat…

Ez számokban így néz ki:
·         750gramm csirkemell
·         500gramm zöldség
·         150 gramm zabpehely
·         150 gramm rizs
·         500 gramm túró
·         3 tojás
·         100 gramm cottage chesse


Tápanyagtartalom szerint ekkoriban ettem kábé 350 gramm fehérjét, 200 gramm szénhidrátot és 50-60 gramm zsírt szétdobva napi 6-7 étkezésre, amivel sikerült leadnom 6 kiló zsírt minimális izomveszteséggel körülbelül 8 és fél hét alatt.

 Bár nem sikerült az ideális 1kiló/hét súlyvesztés meg voltam elégedve nem gondoltam volna, hogy így fog menni relatíve kevés szenvedéssel, mert nagyjából megszoktam a folytonos éhséget ráadásul a munkahelyen is állandóan volt mit csinálni ezért az étkezések közti idő is könnyebben eltelt…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése